emelsahing aynı şeyleri bende yaşadım ikizlerim var 9 aylık, 4 aylıkken uzun Bi atak sürecine giriyorlar baya zorlu geciyo ama geciyo, uyutmadan önce duş aldır, bazen doymuyor lar emziriyorsan arada mama da ver o zaman gene biraz uyuyorlar. öyle şeyler kullanmayın nolur, minicik bebeklere uyku ilacı mı olurmuş, tek bakmama rağmen kullanmadım ben