Kızlar bişey sorucam bugün sonuçlari çıktı kızımın kan idrar ve akciğeri temiz ama ani ayes olup dusmeleri var doktorda viral enfeksiyon gibi görünüyor dedi eşim bundan bi hafta önce baya rahtszdi ne kadarda bebgmn odasni ayirsam yinede aynı evde doktor bundan kaynakli da olabilir dedi yani viral enfeksiyon dedi ınfulaza testi yaptı %60 yanıt veriyor dedi genzi dolu olduğu için bronşlara inebilir önlem amacli hastanedyz buhar ve azitro diye ilaç veriyorlar ve ayriyeten antibiyotik damardan alıyo en çokta yemesi azaldı ve ateşi arada yükseldiği için duruyorz biraz kendini toparlasn diye benim gibi bu şekil bu ilaçları kullanan yada viral enfeksiyon olan bebişlernz oldu mu tecrübeli anneler fikir verirse sevinrm 🥹