2 aylık bebeğimde uyku sorunu, huzursuzluk vardı. Bugün doktora götürdüm. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı Meğer bu yüzden huzursuzmuş yavrum. 3 aydan küçük olduğu için devlet hastanesi yatış uygun gördü. Herşeyi kabul ettim gittim odada 3 tane çocuk minik minik ve oda çok kirliydi. Hastane dolu olduğu için onlarla kalmam gerektiği söylendi. Kabul etmedik çıktık özele gittik. Özeldeki acil doktoru çocuğunuzda kusma, ateş, ishal var mı dedi belirtilerden hiçbiri yok sadece huzursuz. Bebeğinizde hiçbir problem yok evet küçük ama evde antibiyotik tedavisi uygulayabilirsiniz dediler. Aldım eve döndük ne yapacağım bilmiyorum birisi öyle söylüyor birisi böyle kafam çok karışık var mı başına gelen ??