zeynepgevil
Bana hiç minik gelmedi benim kızım 9 aylık 70 cm boy 7.800 de kilosu🤣🤣sizinki minikse benimki herlade ekstra minik.takılmayın bu kadar sağlığu yerindeyse sorun yokdur. Bide şeyi fark ettim böyle minik zayıf denilen bebekler çok daha cabuk herşeyi başırıyorlar.benim kızım mesela herşeyi erken yaptı.