zeynepgevil 6 ay 3 günlük bebeğim var etrafımda akranlarını görüyorum benim bebeğim küçük geliyo gözüme baş çevresi 43.5 boyu 67 cm kilosuda en son 7.250 ydi herkeste çok küçük gelişmemiş bu diyo kafama takıyorum doğum kilosuda 2630
leylmom zeynepgevil doğum kilosuna göre gayet iyi ya annesi . Doktor bi sıkıntı var demedikce takma böyle şeyleri. Bak ben bebeğimin senin bebeğin kadar büyümesini bekliyorum ameliyat ettirmek için. Sağlıklı olsun minnak olsun nolcak🐥
Htcypc zeynepgevil doğum kilosuna göre gayet iyi her bebek farklifir önemli olan sağlığı yerinde olsun. Bizimkide 7 aylik herkes ayına göre çok önde olduğunu söylüyor. Yani çevre bu her türlü konuşuyor kafaniza takmayın
citlembik2905 Etraftakiler hep konuşur zaten canım. İnsan ister istemez takabiliyor ama şöyle düşün; ülkemizde bir sürü SMA hastalığıyla savaşan küçücük bedenler var ve eğer çocuğun saglikliysa sadece şükret. Bugün zayıftır yarın kilo alır. Yarın kilo alır sonraki gün zayıflar. Sen bebeğin saglikli mi ona bak. Bizim milletimizin maalesef ki kilolu bebek sağlıklı bebektir algısı var ve bu asla kırılmayacak bence. Ayrıca bebeğin dogum kilosuna göre bakacak olursak bence kilosu iyi
leylmom zeynepgevil âmin canım inşâallah. Kafatası şekil bozukluğu var malesef . Ama çok şükür ki çaresi olan birşey. Rabbim dermansız dertlerle imtihan etmesin
mormilena zeynepgevil merhaba bebeğiniz doğum kilosuna göre gayet iyi Cinsiyetini bilmedigim için kız ve erkek olarak ayrı ayrı persentil tablosuna yazdım yani iciniz raht olsun gayet iyi durumda .millet der der ama boş yani siz annesisiniz sizden daha iyi kimse onu düşünemez .kendinizi üzmeyin .
Mucizem92 Kilosu doğum kilosuna göre gayet iyi kilo alımı düzenli emme de yeme de, motor gelişimi vs bunlarda da sknti yoksa hiç dert etmeyin kim ne söylemiş bosverin doktorunuz da bir sıkıntı görmüyorsa rahat olun
Melekinan zeynepgevil herhangi bir çocukla kıyaslama yapmayın lütfen her çocuk farklıdır gelişimi de motor gelişimi de farklı çocuğunuz mutluysa sizde mutlu olun herkes birşeyler söyler zaten
153s34 zeynepgevil ay bzde ayniyiz hatta dun mu ne bende boyle post acmistimm. Ve daha demin esimle konustuk bu konuyu. 5 ay4 gunluk bebegim ama sanki 3 aylik gibi duruyor. 3150 kg dogdu gecen hftada 6250idi kilosu. Bana da ufak geliyor farkndaym yani ama yapack bsy yok..bizim bebisler minyon olcak demekki 🤷🏻♀️😂
isufumveben zeynepgevil benimde 5 aylıkken kilosu 6700 boyu 63 cm di. Bana da minyon geliyor ama biz de minyonu ailecek genetiğe biliyorum ben de