naz1i
Doğru doğru ne kadar erken başladık o kadar iyi.
Bende şuan memlekette annemin yanındayım zaten 1 haftadır, çok şükür bebeği bırakıp dışarı çıkıyorum , tek başıma gezmeyi nasıl özlemişim, hazır burdayken kuaför işlerimi falan hallettim , biraz bikaç gün yürüyüş yaptım müzik dinledimm
Enerji depoladım biraz şükür 😂 eve dönünce yalnızlığa maratona devammm