naz1i
Ya inan ki hamileliğim zaten terlikle geçti şişliklerimden dolayı, sürekli aynı 1-2 çeşit kıyafeti giydim, doğumdan sonrada eski kıyafetlerim dar oluyor, olanlarıda giymek istemiyorum bu kiloyla yakıştıramıyorum, valla takı bile takmayı bıraktım ya çantayı bırak 😂
Çok özledim eski beni 😢 neşemi, enerjimi, kendime zaman ayırmayı, süslenmeyi, tek başıma gezmeyi..
Binlerce şükür evlatlarımıza ama bu düşüncelerde oluyor illa ki . Alışıyorsun eşinle tek olmaya istediğin saat istediğini yapmaya, birden çocuk gelince hayatına, illa ki yaşıyordur herkes bu zorlukları