3yasakadarsifirekran 🤣 bu yorumuna çok güldüm doğru söylüyorsun sonra düşündüm dedimki ben bebeklikten bu yana hep izlemişim ilkokul ortaokul lise ve üniversiteyi okul birincisi olarak bitirdim acaba ben gerizekalımıyımki 🤣… Arkadaşımın oğlu youtubede izleyerek yazmayı öğrendi… Birşeyi ne kadar çok kısıtlarsan sonradan o şeye daha çok bağımlı olurlar bunu bir türlü anlamıyorlar.. TV izletmeme çabalarını, harfleri öğretme üzerine harcasalar daha karlı olurlar