Bebekkerin güvenliğini ciddi şekilde tehlikeye attıgı için satışı kullanımı ve reklamının yapılması yasaklanmış.cezası 1000 dolarmış. Siz de yürüteçten vazgeçinn anneler zararlı yazıyoruzz ama gel gör ki bize de kullandılar ne oldu ki yazıyorsunuz ben uyarımı tekrar yapmak istedim