saithan benim oğlum 17 aylık, son iki aydır ekran yok denecek seviyede çok şükür. tüm komutları yapıyor aç kapa, kalk, git bak orda mıymış, bici bici zamanı derim banyoya gider, kaka yaptın mı derim yaptıysa odasına gider, uyku zamanı diyince odasına gider gibi. Deve cüce oynar, saklambaç, yakalamaca, top oynarız. Hayvan seslerini taklit eder, kelimeleri ben söyledikten sonra tekrar eder. Anne,baba,mama,meme,tati, gel,git,yenge,anane,hala, karga gibi temel kelimelere sahip, kuleleri dizer.