saithan
Ya tabi ki içiniz rahat etsin bir doktora götürün ama aynıları yepenimde vardı seslenirdik bazen bakardı bazen bakmazdı oyun oynardık bazen oynardı bazen hiç biz onla oynamıyomusuz tek oynuyomus gibiydi ve daha bir sürü sey kreşe basladı gösterilerde yüksek sesli müzikten korkmus mesela aglamıs kulaklarını kapatmıs ögretmenleri de aynı süphede oldupunu söyledi ve doktora götürdük bi kaç tane dalında uzman doktorlara ve hepsi aynısını söyledi hiper aktivite bozukluğu dediler yani kalabalık ortamlara uyum saglıyamıyo birebir iletişim istiyo işine gelince duyuyo işine gelmeyince duymamazlıktan geliyo yani kısacası böyle bir şeyde olabilir