Uzaybebek kafasını sağa sola çevirebiliyor olması iyi bişey aslında kendini kurtarabilir yani kussa da.besledikten heöen sonra kusuyorlar zaten genelde.yatırmadan önce mutlaka gazını çıkar yatır biraz bekle yedikleri midesine insin.baktın sorun yok sende uyu sütün gelmez yoksa dinlenmek çok önemli allaha emanet et bebeğini kafanda kurmamaya çalış.bir kez uyusan zaten bişey olmadığını görünce daha rahat uyuyabilrceksin alarmını da kur gerekirse ilk gece eşinde seninle salonda yatsın biriniz duymazsa diğeriniz duyar.sonra zaten alışırsın yavaş yavaş.hepimiz bu yollardan geçtik emin ol birşey olmaz allahın izniyle.olacağı varsada uyusanda uyumasan da önüne geçemezsin zaten rabbim yazmamış olsun.evlatlarımız allaha emanet