Uzaybebek aynı şekilde bende siz gibiydim ilk 2 ay yat kalk yat kalk o uyuduğu zamanlar da uyuyamıyordum ne gece ne gündüz 🥲🥲😁 ama sonra geçiyor o büyüdükçe uykuda kendini kurtardıkça ya da kusmamaya başladıkça alışıyorsun ama bu seferde sebepsiz sık uyanmaları oluyor 🥴3,5 aylıktan beri çok sık uyanıyoruz 8 buçuk aylığız meme emmiyor bir de düşün