Eymonunannesi standart kavanoza parmağımı içinde biraz bekletince hafif yakan sıcaklıktaki kaynamış sütü biraz boşluk bırakarak doldurdum marketlerde satılan suyun içindeki peynirlerden aldım onun bölünmüş bir parçasını bir kasede sütle çözündürüp kavanoza ekledim kavanozu iyice çalkayıp havluya sıkıca sarıp 6 dk ısıtılmış fırına koyup 6 st beklettim 6 st sonra buzdolabında 6 st beklettim sonra da temiz bir tülbentin içine koyup süzdürdüm 1 st kadar,peynir altı suyunu da kullandım inşallah yardımcı olabilmişimdir ☺️