Hep-sevgiden ElisaMom_ evet aynn cnm kizim suan 3.sinif okul problemleriyle uğraşıyoruz sonra ergenliği sonra bilmem nesi hiç bitmeyecek galiba😂
Hep-sevgiden ElisaMom_ malesef cnm ama hepsi ayrı güzel sağlıklı olsunlarda gerisi bir şekilde geliyor
ElisaMom_ Hep-sevgiden oyy evet ya yeterki can sağlıklari yerinde olsunda herşeye hazırız çok şükür 🤭🦸🏻♀️
Nurtkn4242 ElisaMom_ aynen ya inatçı keçi gibi veya hiperaktif ya😂 amin canım hayırlı evlat olsunlar inşallah🙏🏼
Ummuhan_52 kums aaaaa aynı tarihlerimiz benim de kızım 06/06/2023 te doğdu🥰 adı da Lina♥️ Allah bağışlasın
Sesss_s ElisaMom_ maşallah allah bagışlasın İstanbuldamısınız belki aynı hastanede bile dogum yapmıs bile olabilriz