Hep-sevgiden oyy kuzum benim çok geçmiş olsun ablası okul veya kreşe gidiyormu salgın var ya,ben hicbiryere çıkmamaya çalışıyorum elimden geldiğince zaten gelen giden yok,söyle söylim gördüğü herşeyi taklit eder söylemeye çalışır net kelime sayisini hesaplamadim ama anne baba,dede,nene,geldi,gitti kim o,benim,hayır,nereye,yeşil,elma,muz aklıma bunlar geldi söyledikleri,komutlarima güzel uyar,sayı saymaya çalışır bir iki fazlası yok😂takılma canım olabilir her çocuğun gelişimi çok farklıdır,anormal gelen bı durum yoksa sorun etme bende öyle yapıyorum bana anormal gelen bı durum olmadığı sürece üstüne düşmem,elimden geldiğince bolbol konuşuyorum onunla yaptıklarıma onuda dahil ediyorum yada birşeyleri renkleri yada sayılarıyla söylüyorum bakıyorum ardından beni taklit ediyor mesela(fikir olsun)