alpiimom ya biz de boyunluk derler insanın boyu kadar ayet yazılır hatta benim de var ama benim kp din alimi o yazmıştı bana biraz meşakkatli bir şey bazen tanudiklar istiyor ama parayla yapmıyor Allah rızası için yapıyor bence fazla binde paralı olunca insan hiç güvenemiyor bilemedim