Bu aralar hayatım çok garipleşmeye başladı. Sürekli düşük yapıyorum çocuğum olmuyor bi tane hoca bulduk afyonda boyum kadar dua yazacakmış ve bebek içinde Kevser suresini yazacakmış 3 hafliler izin vermiyormuş bebeğin tutunmasına öyle demiş ve zaten hamile kaldığım zaman gece uykumda bağırıyor muşum ve kanaman başlayıp düşük yapıyorum ama hoca 6 bin istemiş ama çok geldi fiyatı sizce güveneyim mi