darkledi sybs ay inşallah ya Gündüz perişan oluyorum hiç dinlenemiyorum Sürekli uyanıyor ağlıyor Hiç bir aktivite yaptıramıyorum Özellikle tummy time Sürekli ağlıyor Öneriniz var mı Bu ayda ona ne yapabilirim?
sybs darkledi bulunduğunuz il çok soğuk değilse gezdirin bide ben kucağa alıstırmayi tercih eden annelerdenim devamlı gogsumdeydi emiyordu birlikte uyuyorduk ki hala uyuyoruz bunlar çok rahatlattı ben 4 .ay atağında ayakta emzirdigimi hatirliyorum
sybs darkledi o atak döneminde olduğu içindir bir hafta sonra düzelir benimki 16 aylık geçen hafta atak haftasiydi çok zor geçti ama şimdi çok iyiz😇
darkledi sybs 4. Ay çok zor diyorlar Zor kelimesi yanında hafif kalır Diş ishal yapar mı ya Sürekli elleri ağzında Ağzı inanılmaz sulu Her şeyi ağzına götürüyor Bu aralar ishal olmuş
darkledi Birprensessannesii ayy aynı benim Gece en fazla saat 11 oldu mu uyurdu Şimdi saat 1e kadar uğraşıyoruz Eşimde ben de çok yorulduk Normalde asla böyle bir çocuk değildi
merve171214 darkledi oğlum 26 aylık 4 aylıktan beri ferrum kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık hiç bende sağlık ocağının verdiğinden çok sıkıntı yaşamıştım ferrumdan çok memnunum
sybs darkledi biz ishal değilde hep kabız oluyoduk çift çift cikariyodu dişlerini parmak fırçayi buzdolabına koyuyorduk sonra anla damaklarini kasiyorduk çok rahatlatıyor du bide ateşi olmasa.bile arada calpor veriyorduk ağrı kesici özelliği var cunku
darkledi sybs ay asla kucaksız bırakmam Ben sürekli alırım kucağıma Meme de uyuyor bazen beraber de uzanıyoruz Sürekli yanımda zaten
darkledi sybs calpol cidden rahatlatıyor onu Bazen bakıyorum bebeğimin vücudu biraz sıcak Acaba bunlar diş için mi böyle
sybs darkledi hiç üzülme yorucu oluyor ama bu süreç geciyo sev okşa yanında yatır geçecek onlar içinde zor oluyo kiyamam