irem066 3 ,4 yıl sonra her şeye geçecek sabırlı ol daha kötü olacakmış gibi olacak sakin inanma hep böyle küçük kalmayacak keyif almaya bak sonra ileri de hatırladıkça üzülürsün hayatı kendi kendine zehir etme artık minik bebisin var ve büyüyecek bizler gibi olacak o yüzden çok kafaya takma bol bol kokla öp ve fotograf ve video çek 😃 ileri de baktıkça vayy be diyeceksin