irem066 ya hem de nasıl, inanın bugün ne zaman yenidoğan annesi görsem ayy derim ne şanslı, hep yeniden doğurasım gelir. ))) Tadını çıkarın, ay bebek beni emzik yaptı, ay kucağa mı alıştı, ay memede uyuyor hiç dert etmeyin, bunların hepsi onun kendine özgüvenini sağlayan ilk adımlar. Sonra bırakıyor zaten.. evet sizin için de sancılı, işte az uykular, habire emzirmeler, ay acaba süt yetti mi, ay acaba aç mı ondan mı ağlıyorlar falan, bunlar her annenin ortak endişeleri… Ama bunlar da gereksizmiş buradan bakınca.. evet uykusuz geçiyor ilk üç ay, ama bana doktorum ‘az sabret yakında seni uyutucam’ demişti gerçekten de 3. Ay ile uyku süreleri uzadı, haliyle benimki de uzadı. Şimdi mesela hala kucağımda uyutmak istiyorum o ise yatağa geçmek istiyor ah ah diyorum kucak günleri bitiyor mu. ))) Tadını çıkarın, size şimdi sancılı gelen her şey zamanla geçecek, bebeğiniz şimdilik sizinle memeniz aracılığı ile iletişim kuracak ama sonra gülecek, konuşacak, her şey güzelleşecek gerçekten. ) Endişeleri de hekimlere bırakın, onlara söyleyin, onlar söylesin size endişeye mahal var mı yok mu diye..