mgokkiliccx Yaademm gebelikte de oluyor böyle ağrılar benim de çok fena belim ağrıdı bugün inşAllah Allah gönlünüze göre versin kaçıncı çocuk ? :)
Yaademm mgokkiliccx ikinci olucak inşallah 🙂 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim şimdi böyle olunca çok umutlendim ama erken test yapsam kesin belli olur mu
zeynepliyakusum mgokkiliccx bu sonuca göre var gibi görünüyor.benim ilk hamileliğim adetime 5 gün kala bu şekilde çıkmıştı çok silik pembemsi bir çizgiydi.ama en kesin sonuç kan tahlili yaptır daha iyi
mgokkiliccx Yaademm valla canım ben pek bilmiyorum kimyasal gebelik ne oluyor idrarda çıkıyor mu falan ama ben kan verdim 67,7 çıktı hamileyim yani doktora daha gitmedim
Sinemsuu mgokkiliccx benimde öyleydi çok yeni olumca öyle oluyor hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucaqına almayı nasip etsin
Mirabia mgokkiliccx bir kaç gün önce bende arkadaşım için böyle bir post açmıştım onunda o kadar siliktiki zor görünüyordu kan verdi hamileymiş yani hamilesiniz büyük ihtimal gözünğz aydın
mgokkiliccx Yaademm benim adetime 4-5 gün varken yaptım büyük bir ihtimalle normalde bile belli oldu ama erken gebelik testi daha pembe oldu
mgokkiliccx Beyninizikullanmakucretsizdir teşekkür ederim canım bakalım hayırlısı artık olmuş bir kere 😂
Barlas_mom mgokkiliccx yeni gördüm kan vermişsiniz hayırlısı olsun ☺️ bende hamileyim benim oğlumda 22 aylık zor olacak maalesef
Barlas_mom mgokkiliccx Arkadaşım bence hamile değilsin silik bile değil kuruma çizgis gibi bu yok hatta. Regl gecikme yaşadıysan kan vermeni tavsiye ederim
mgokkiliccx Barlas_mom evet ya zor oluyor ama çok güzel de oluyor benim 12 ay arayla iki bebeğim var ekstra zor ama çokta güzel ❤️ hayırlı olsun