mgokkiliccx Kızlar gebelik testi yaptım sizce var mı ikinci çizgi ya ? Gebelik testin de ikinci çizgisi çok az belli olup hamile olan veya olmayan başına böyle bir şey gelen var mı helpppp
Sinemsuu mgokkiliccx benimde öyleydi çok yeni olumca öyle oluyor hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucaqına almayı nasip etsin
mgokkiliccx Zeyyyynep açıkçası iki tane bebeğim var ikiside çok küçükler birisi 27 birisi 17 aylık birde bunu pek istemiyorum ama Allah verdiyse başımın üzerinde yeri var 🥹
mgokkiliccx Merveaslan1 ya aslında ben biraz bekledikten sonra üzerine idrar damlattım tekrar çıkacaksa çıksın çizgi diye bunu çektikten 15 dakika sonra falan o da kırmızı çizgi oldu
Zeyyyynep mgokkiliccx o şekilde doğru sonuç vermez zaten bana kuruma çizgisi gibi geldi yok gibi duruyor
mgokkiliccx Kbryyy adet takvimim yok gerçekten ne zaman adet olduğumu da kaç gün kaldığını da bilmiyorum şuan ama sanırım 4-5 gün vardır
Yaademm mgokkiliccx ikinci çizgi renklimiydi aacaba yoksa şeffaf renk mi bende test yaptım yeri belli ama çok pembe değil hayırlı olsun bu arada
mgokkiliccx Yaademm ben erken gebelik testi yaptım onda da ilk başta sadece çizgi yeri belliydi sonra renklendi ama kan testim 3 haftalık hamile olarak çıktı teşekkürler size de hayırlı olsun
Yaademm mgokkiliccx çok sağolun benimde 3 gün var ama sanki adet olucak gibi ağrılarım var inşallah olmam
mgokkiliccx Yaademm gebelikte de oluyor böyle ağrılar benim de çok fena belim ağrıdı bugün inşAllah Allah gönlünüze göre versin kaçıncı çocuk ? :)