taa hunggr yani zamanla uzuyor işte şimdi kocaman tam günü takip etmedim benm için çıkması yeterliydi 🥰
Birannne @hunggr gözünüz aydın 🥰 biz 9 aylık olduk daha ne diş var ne belirti var sadece bu ara salyası var heyecanla çıkmasını bekliyoruz bakalm bizde 😊
Gokyuzuuu Beebelianaa bizimde öyle 10 ay9 günlük hiç niyeti yok gelmeye ama diğer çocuklarımın da yaşında çıkmıştı bu da öyle dolacak gibi 🌺
sutlukopuklu hunggr 1 yaşında çıktı daha yeni peş peşe çıkıyor hepsi şimdi üstler çıktı ama çok çok zor🥹
tubalperenmetehan hunggr büyük oğlumun ilk dışı 7 aylıkken çıktı 5 aylık bir bebem daha var bekliyoruz baya salyali ve kemirgen😂🤗
Deletedmom_112 hunggr kızımın ilk dişi 10,5 aylıkken çıktı, oğlum 6 ay 9 günlük şu anlık diş veya şişlik yok.