elifbebek0 evet boğazında enfeksiyonu çok az vardı , doktor kötü durumda değil demişti . Kötüye giderse antibiyotiği kullanın dedi . Bizde erkenden kullanmadık kendisi bağışıklık kazanır diye sonradan ağırlaştı bir ay süreçtik bu . Son 14 gündür ara ara ateşimiz yükseliyor çıkıyor