Arslanfamly47 tıbbi olarak bilmem de bence göbek genişlemesi diye bişey var ilk dogumum oldu hamilelikte once zayiftim karnım kasliydi kilo alsam direk bacaklarım kalinlasirdi göbek çıkmazdı adet olacağım zamanda şişkinlik olmazdi hamileykende karnım son aylara doğru çıktı doğumdan kisa süre sonra eski kiloma döndüm ama kas falan kalmadı biraz kendini salmış bi görüntü vardı 6 7 aylık bi sürede geçti korse kullandım ama resmen vücudum değişti artık ne zaman adet olcak olsam göbek çıkıyor sanki hamileyim ilk aylardayım 2 kilo almışım bi baktım göbek çıkmış beli bol olan pantolonum tam oluyor dediğim gibi eskiden boyle olmazdi arkadaşının dediğine gelirsem hemşire elleriyle içini nasıl temizlemis anlamadım benim sadece bebek çıkacağı zaman karnıma doktor bir kez bastırdı o kadar bebek çıktıktan sonra bir şey yapılmadı kesede kendiliğinden çıktı belki kese çıksın diye karnına bastirmislardir onu kastediyordur. Biraz sporla mekikle kullanmadiysaniz korseyle toparlanirsiniz sonuçta ilk doğumda eski halinize dönmüşsünüz vücudunuz buna uygun toparlanabiliyor