Merhaba arkadaşlar ikinci doğumdan sonra göbeğim baya kaldı ve normal doğum olmasına rağmen herkes sezaryen mı oldun dıyor yada hamilemisin dıyor ben de artık kafama takar oldum sonradan da bi arkadaşım senın göbeğin hiç normal değil dedi benım doğum da hemşire içimi temizledi dedi elleriyle ben şok oldum karnıma filan bastırdı tüm kan vs gitti dedi böyle birşey söz konusumu ilkınde hatırlamıyorum çok zorlu geçmişti ama ilk doğum da sıfır göbek vardı şimdi bu kadar kalınca acaba dedim ama ne tür bir sıkıntı olacak ki anladım sonrasında doktora da gittim parça va yok dedi acaba 2. doğumlar göbeği fazla mo esnetiyor var mı aranızda benim gibi 6 aylık göbeğe sahıp olanlar ve normal doğumla olan merak edıyorum