Bebeğim şuan 1 aylık bende aglaya aglaya emziriyordum göğüs kalkanı aldım hem de çok pahali olandan değildi garmastan pomad sürdüm kalkanları taktim bir hafta bile sürmedi iyileşmesi hemde kalkanlarda süt birikiyordu biriken sütleri poşetlere topladım çok iyi oldu tavsiye ederim göğüs kalkanını