Deletedmom413 canım ben hastaneye gümüş kapaklarımla gittim doktor gördü hava alması lazım kötü olur dedi. Gerçekten avent kalkan bana öyle iyi geldiki hem süt birikti hem ucu değmeyip rahat ettim. Şuan 1 aylık olduk birkaç gündür gümüş kapağa geçtim ama bu zamana kadar kalkan kullandım aşırı rahat ettim durumun el veriyorsa ikisini de al ilk zaman ama mutlaka hava alması lazım gümüş kapak hava aldırmadığı için kötü yapar. Daha sonra düzelmeye başlayınca ona geçersin