omerinannes104_ benim de oğlum 3 buçuk aylık, yaklaşık 40 gunlukten sonra gece 1 kere kalkmaya başladı. 8 de akşam uykusuna yatırıyorum 2 e doğru emiyor sonra sabah erken uyanıyor. Ben de hiç uyandırmiyorum zaten acikinca kalkiyor. Uyku düzenini sıkıntıya sokmayın bence rahat olun keyifle uyuyun yol daha çok uzun 😂😂