Bhrmcnr16 geçmiş olsun canim direk epilepsi mi dediler ? Benim kızımda 14 aylıkken geçirdi sabah 7 de sonra 11 de sonra da öğlen 1 gibi 2 defa oldu ilaca başladılar direk orda 2 defa olduğu için uzun süre ilaç kullandık her gün sabah akşam hala da kullanıyoruz ateşi çıktıkça takipli doktoru var ona sormadan ilaç kullanamıyoruz falan şuan çok kötüsünüzdür çok iyi anlıyorum yaşadığımız için, ben eşimi ilk defa o gün ağlarken görmüştüm mesela hıçkıra hıçkıra ağladı adam, kızım şuan 4 yaşında ama hâlâ bizde korkuyoruz ne zaman ateşi çıksa nöbet geçirecek diye elim ayağıma dolaşıyor ağlamaya başlıyorum sabahlara kadar uyumam başında dakka başı ateşini kontrol ederim o durumlarda bize ateşli nöbet demişti doktoru