Merhaba annelerim içimi dökmek sizden fikir almak istedim oğlum yeni 3 defa nöbet geçirdi öldğm öldüm dirildim Şuan ne yemek giyebiliyorum ne uyuyabiliyorum ilaca başlandı ay olucak mı ne yapıcam derken epilepsisi olan anneler nasıl yapıyorsunuz nasıl yenicem ben bu korkuyu ay üzülmesin ağladığı zaman acaba nöbet mi derken neler yaptınız