Yusufyagizt çok büyük ihtimalle mantar olmuş artık , ben bebeğim 1 aylıkken yaşadım bu durumu süt alerjisinin de geçmeyen pişik belirtisi oluyor dikkat edin kakasına , el feneri ile inceleyin nokta kadar bile kan olabilir bi de mukus var mı kakada bunlar önemli , aynı zamanda genel durumu nasıl huysuz mu gaz sancısı gibi kıvranıyor mu emmesi nasıl hepsini değerlendirin ve Dr unuza danışın , travazol ya da canesten mantar kremleri pişik kremleri ile birlikte kullanılabilir minicik sürmeniz gerekir oksizinc ile karıştırıp sürdüm ben çok hızlı toparladı.