Gunes-1 Canım. Kare pamuklar ile siliyorsun sanırım. Bende başından beri öyle kullanıyorum. Bir ara bize de olmuştu. Aslında silerken biraz tahriş edebiliyoruz. Bastırmadan nazikçe silmeni tavsiye ederim. Kurulama yapma. (Kuru pamukla silerken yine tahriş oluyor aslında) mümkünse hatta hiç pamukla silme. Popişi yıka, müslinle nazikçe nemini al.
Birde bazen çok fazla pişik kremi, yağ vs sürmek bölgenin havalanmasını engellediği içinde pişik olabiliyor. İşe yaramıyorsa bırak. En güzel pişik tedavisi bölgeyi havalandırmaktır. Havalar soğuk ama mümkünse bölgeyi günde 4-5 kez havalandır.