Sontvbukucu Canan3563 hdjsjs aslinda yeni dogum yapan herkese söylerler bana da soylemislerdi. Yani zaten bebek ilk 3 ay dogdugunu anneden ayrildigini bile anlamiyor hamileligin 4. Trimestiri derler ilk 3 ay icin. Zaten buyuyunce kucağa gelmek istemiyorlar varsin da bebekken kucakci olsun 😂
Canan3563 Sontvbukucu aslinda haklisin simdi cileli geliyo ama ilerde gözünün içine bakiyosun sana sarilsin diye
Itsmymom Benim bebeğim 1 yaşında şuanda kucağımda emerek ve bir yandan sallayarak uyuyor çok zorluyor ama uykuya geçince dalıncaya kadar memede yanında yatıyorum belki sizde kucağınızda yanında yatsanız biraz uyur
Canan3563 Itsmymom küçük olduğu için beraber yada memede uyumaya korkuyorum nefesi kesilir araa kalir diye
Tugba_nur28 Canan3563 dünyaya yeni geldi annesi çok normal bende ilk 3 ay indirmedim kucağımdan sling kullanabilirsin ilerleyen aylarda sonra zamanla yatağında uyuyor
mrvyhya Canan3563 bnde herşeyi sorardım hala soruyorum herşeyi 5 ay 5 günlük hep kucakda bazn hiç inmez beraber yatmaya alıştık sonra düzelir dediler hala duzelmedi bazn yatıyor tek başına düzelir belki
sinmedi- Canan3563 iki ay kızımla birlikte uyudum ilk doğduğu zaman daha sonrasında yatağına koydum ve şimdi kendi yatağına alıştı bu normal bir durum canım bebeğin senin kokunla uyumak istiyor 🦋
nefe bambam9393 biz şimdi üç aya girdik yani nolacak düzelir mi bana düştü iyice başka kimsede durmak istemiyor sürekli kucak isriyor
Simgealp39 Canan3563 bence tadını çıkarın ben çok özlüyorum göğsümde yatırdığım günleri iyi ki doyasıya kucağıma almışım ve bir an olsun indirmemişim 🥰