Genellikle ateşi çok yükselince eller ve ayaklar soğuyor. Yani brnim oğlumda öyle olmuştu. Ateşi yüksekti ama elleri ve ayakları soğuktu. Ateşi yükselince ben hemen doktora götürüyorum. Kanda Enfeksiyon da atlattı. Yenice grip de atlattı ağır şekilde. Hep antibiyotik şurup verdi doktor. Antibiyotik şurubu içince kendine geliyor. Bence de aksatmadan hastaneye götürün.