Kubracigimm yoncaburak teşekkürler evde var ondan kendi yaptığımız bir kere sürdük. Yarın tekrar süreriz onu da 🙏
Kubracigimm GKM sağ olun Allah razı olsun 🙏 teşekkür ederim onu kesin alacağım sizinle beraber çok fazla diyen oldu.
Kubracigimm Tesmert Allah razı olsun, teşekkür ederim 🙏 biz kıyafet de giydirmedik artık çıkardık cıscıvıl duruyor. Ortam ısısını üşümeyecek dereceye getirdik. O kadar ağlıyor ki içim açıyor onu öyle görünce. Onu da alalım evde bulunsun , sürerim.
Kelebek_45 Bizde alerjik pişik oluyor bazen hemen tepki veriyor yediğim şeyde o zaman kullanıyorum hemen etki ediyo
Kubracigimm tugcecet kesinlikle öyle. 17 gün oldu beraber hastayız , ondan bana bulaştı. Çok fena durumdaydım bende gram gözüm görmedi o iyiyse bende iyi oldum 🥰
Kubracigimm tugcecet Aminn cümlemizin bebeğini korusun , içinde bizim bebeklerimizi de korusun. Sağlık sıhhat versin ❤️