tultanhanim Bulgar kremi deneyin isterseniz kanamalı pişiklerde bile çok etkili Yengem yiğenim için kullanıyor alerjik bir bebek saydığınız hiç bir krem işe yaramadı ama o çok iyi geliyor Çok geçmiş olsun bu arada
Kubracigimm tultanhanim teşekkür ederim, sağ olun. İlk kez başımıza geldi Bizimde şu ana kadar yaptıklarımız hiç fayda etmedi.
Aslihn0707 Kubracigimm islak mendil kullanmayın yada iyice yıkayın eğer alerjik değilse arko krem yeşil tüp yada nivea mavi teneke eski usul yağlı kremlerden birini deneyebilirsiniz. Zeytin yağı yada Hindistan cevizi yağı da surebilirsiniz. Birde benim bebeğime yeni bir krem aldık sürekli kızarıyor poposu hemen hemen her altını açınca kullanıyorum incia DİE şimdilik memnunum tez zamanda geçer inşallah
Kubracigimm Aslihn0707 7 aylık hiç ıslak mendil kullanmıyoruz. Antibiyotik kullanımı sonrası oldu. Sağ olun 🙏
Kubra57 Kubracigimm bizim de bezden kaynaklı pişik olmuştu. Islak mendil kullanmayın. Ben kullanmadığım temiz bir kap içine zeytinyağ ve tek kullanımlık bebek pamukları koydum o şekilde temizliyorum hala da. Peşine de mustela nın kremini sürüyorum . Geçti çok şükür. Size de çok geçmiş olsun 🙏
birmelegibuyuturken Pişik kremi hiç kullanmadım. Zeytinyağı kullandım hep bebeğim hiç pişik olmadı her bez değişimi sonrası sürerdim ben. Ve altını temizledikten sonra kuruturdum iyice.
Kubracigimm birmelegibuyuturken bizimde ilk defa oldu. 7 aylık , antibiyotik kullandığımız için oldu. Pamukla temizlerim bende hep
birmelegibuyuturken Kubracigimm Anlıyorum canım kuru tutmaya ve zeytinyağı ile yağlamaya başla geçecektir. Kantaron da iyi gelir ama zeytinyağı daha iyi.
Kubracigimm birmelegibuyuturken çok sağ olun. Doğumundan Bünyan’a en çok korktuğum şeylerden birisiydi şu zamana kadar da hiç olmamıştı ama antibiyotik mahvetti bizi. Hem ağızdan hem de damar yolundan aldı. Çok zorladı gerçekten.
yoncaburak Kubracigimm kantaron yağı kullandım bende kremler denedım ama işe yaramadı pek kantaron yağı baya geçirdi
Kubracigimm yoncaburak teşekkürler evde var ondan kendi yaptığımız bir kere sürdük. Yarın tekrar süreriz onu da 🙏
GKM Kubracigimm merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun. Sizlere Hamazince kremi öneririm ben kızımda çok faydasını gördüm ne zaman kızarsa hemen sürüyorum ilerlemeden geçip gidiyor. Önce ıslak havlu ile güzelce temizliğini yapın kurulayın sonra kremi sürün 5 dakka açık kalsın sonra bezini kapatın. Islak havlu kullanmayın bu aşamada veya ıslak mendil ıslak havlu kullanacaksanızda yıkayın ılık su ile ve mutlaka kurulayıp kremi sürün. İnşallah işe yarar.
Kubracigimm GKM sağ olun Allah razı olsun 🙏 teşekkür ederim onu kesin alacağım sizinle beraber çok fazla diyen oldu.
Tesmert Kubracigimm geçmiş olsun bende 1 aydır bu kremleri kullanıyordum son olarak doktor antibiyotik içerikli krem verdi aldım ama kullanmadım tüp Arko krem aldım marketten birde bebek pudrası bugün 3 günüm arada altınıda sadece pijamasını giydiriyorum pamukla siliyorum söndü biraz daha iyi kızarıklığı geçti
Kubracigimm Tesmert Allah razı olsun, teşekkür ederim 🙏 biz kıyafet de giydirmedik artık çıkardık cıscıvıl duruyor. Ortam ısısını üşümeyecek dereceye getirdik. O kadar ağlıyor ki içim açıyor onu öyle görünce. Onu da alalım evde bulunsun , sürerim.