CidemNisa Evet bakar hatta şuan o uyutuyor😂 ilk günden beri yardım eder uyutur oynar gazını çıkarır ve yukarıda verdiğin bi cevapta hak verdim sana evet bizde insanız bizimde nefes almaya ihtiyacımız var. Zaten biz ne kadar iyiysek psikolojik olarak o kadar da iyi bakıyoruz bebeklerimize ben buna inanıyorum. Benimde bebeğim iki buçuk aylık sadece bi kere uzun bıraktım yani 3-4 saatliğine oda ilk evlilik yıl dönümümüzdü ve sütümü sağıp güvendiğim birine anneme bıraktım. İnsanlar biz böyle konuşunca yok siz fedakarlık etmiyosunuz yok siz nasıl annesiniz vs diyerek anneliğimizi eleştiriyor şaka gibi. Bizde her türlü şeyin sorumluluğunu alarak sonuçlarını bilerek yaptık bu çocukları ama bizimde kendilerininde bi insan olduklarını unutuyolar. Baya uzun cevapladım ama sonuç olarak eşler yardım etmeli ve ediyor. Ayrıca mutlu anne mutlu bebek ben buna inanıyorum☺️