Kızlar böyle bi konuyu açmak hiç istemiyorum ama bilgilerinize ihtiyacım var sezeryan doğum yapalı neredeyse 2 ay olacak ama bir haftadır galiba basur oldum basurun cesitleri varmış benimkisi iç basur olmalı çünkü dışarıdan hiçbir problem yok ağrı kaşıntı falan da yok sadece kanama var ve bazen et parçası gibi kanama geliyo doktora randevu aldım fakat basurdur diye düşünüyorum başına böyle birşey gelen oldumu olduysa neler yaptınız doktor muayenesinden utaniyorum dediklerine göre o kısma muayene ediyorlarmış doğrumu acaba
Birde emziriyorum ilaç veriyorlarmi yoksa kendiliginden mi gecmesini bekliyorlar