curlymomms benim oğlum da tam olarak böyleydi. Gece gündüz saati yoktu durmadan ağlardı. Ne hamak ne ayakta sallama ne araba hiç bir yerde durmuyordu ağlamaktan sesi kısılıyordu. Kullanmadığımız gaz damlası kalmadı. Masajlar, müzikler falan hikaye. Sadece emiyordu benimki aylarca diyet yaptım patates zeytin ekmekle beslendim ama yok. Svava beşik de işe yaramadı bizde. 9 ay pilates topunda zıpladım ben de. Sonra yavaş yavaş azaldı. 1 yaşını buldu tam olarak geçmesi. Sizinki daha erken biter umarım. Ben bittim 21 aylık oldu hala psikolojim tam olarak düzelmiş değil. Ağlama sesi kulaklarımda çınlıyordu artık. Gece gaz sancısından uyuyamadığı oluyor hala. Çok zor gerçekten sabır diliyorum size. 🙏