Arkadaşlar çok yazdım bu konuyla alakalı ama tekrardan yazıp yorumlarınızı almak istiyorum. Bebeğim 48 günlük ve daha doğduğu ilk gece hastaneyi inletti ağlamaktan uyumadi vs… daha sonra sarilik yuzunden 1 hafta uyudu kan sekeri dusuklugunden ve sarilik gecince tekrardan basladi aglamaya… 48′ gundur o gun bugundur agliyor sadece ve sadece agliyor sustugu tek bir dakika yok. pilates topunda ziplamaktan belim yamuldu o kadar yorgun ve bitkinimki hem fiziksel hem
mental … denemedigimiz sey kalmadi muzikler , ana kucaklari , emzik vs vs… bu arada mama ile besleniyor 3 ana kucagi 1 sallanan besik var tobeler olsun asla yatiramiyorum cocugumu uykulari yok denecek kadar az. ayakta salliyorum veya kucakta uykuya daliyor anca ve yatagina veya ana kucagina biraktigim gibi aglayarak uyaniyor ve tum ama tummm gun agliyor. Doktora cok gittim muayenelerinde bir sorun yok. Tek umudumuz şuan svava marka ziplayan hamak beşik onu bekliyoruz kargodan ama hic bir sey ise yaramayinca pek umutlu olamiyorum… arkadaslar korkuyorum kafa içi basınçtan tramva yasayacak diye aglayip kendini sıkmasından… Bebegi boyle olan var miydi? nolur bana yardim edin varsa gectimi ne zaman gecti her hangi bir saglik sorunu oldumu? kolik bebek diyoruz fakat kolik bebek gunde 3 saat aglarmis bizimkisi uyanikken hep agliyor bu ne o zaman kafayi yemek uzereyim