Arkadaşlar oncesinde ulkemize yapilan gocler nedeniyle 2012-2017 arasi hastalik görülmeye baslaninca bakanlik ilk dozu 9.aya cekmis. Durumlar düzelince 2017 den itibaren 1 yas uygundur denmis. Lakin asi karsiti bi güruh var ya her seyi bildigini zanneden onlar yuzunden kizamik vakalarinda artış yasaninca yeniden 9.aya cekilmis asi. 2.dozu 1 yasinda yapilacak. Lutfen ihmal etmeyin bu hastaliktan korunmanin tek yolu asidir. Damlacik yoluyla bulasir. Virus havada iki saate yakin kalabilir. Yani iki saat once kizamik tasiyicisi olan biri oksurse siz ordan gecseniz hastalgi kapma olasılığıniz var. Çocuklarımızın iyiligi icin asi olalim lütfen. Asi sonrası ates vs yapmadi azcik huysuzluk o kadar. Daha onceki aşılardan hic bi farki yok bunun.