Can_imin_Cani Ebemiz sabah aradı salı günü 9ay aşısı olacak bende ne aşısı onaylandimi diye sordum Ewet dedi gelmelisiniz mecburi artık bu asi takviminde dahil olacak dedi bu aşıyı yapan oldumu🤷♀️🤔
araskuzumm0918 Can_imin_Cani bu sanırım yeni çıktı bu ara oğlum 12. Aylıkken oldu kızamığı,yani 2 ay önce ,bu araduyuyorum arıyorlarmış anlamadım ama
TugceArslan Can_imin_Cani 9-11 ay arası bebeklere yapılıyormuş. Dün yaptırdık biz de. Verem aşısı gibi canlı bir aşıymış çok şükür ateşsiz atlattık.
123Masal Can_imin_Cani ben yaptırdım cnm kızıma 9-11 arası bebeklerde yapıldıgını söyledi ebemiz geçen hfta yptırdık 10. Ayında
Sinem1051 Biz yaptırdık canım 9 aylıkken 8-11 aylık bebeklere yapılıyor bi zararı olmadı ama isteğe bağlı ister yaptır ister yaptırma dedi ebemiz biz yaptırdık ama
Ewrem Can_imin_Cani acaba hic asi icerigini incelediniz mi ebenize soyleyin asinin prospektusunu wersin okuyun bilgilenin
MuhammedAmine Can_imin_Cani evet var böyle bir uygulama kızamık 2 doza çıkarıldı 9. Ayda 1. Doz yaşında 2. Doz olarak
Acemi_ebe1anne Can_imin_Cani 9 11 aylik bebeklere yapiliyor. 1 yasindaki kkk kizamik kizamikcik ve kabakulak asisi bu tekli kizamik asisi yapilmasinda zarari olmayan bi asi hastaliklara karsi koruma. Kizamik goruldugu icin onlem amacli 😊