sngl28 Çocuktan çocuğa,aileye her şeye göre değişiyor aslında sizi çok iyi anlıyorum. Bende o dönemde böyleydim sürekli araştırdığım için de önüme çıkan instamomlar uyku eğitim sayfaları (şişirilmiş). İnsanı etkiliyor haklı olarak. Ben 7 aylıkken vermek istedim çok yoruluyordum. Uyku eğitimi aldım paraya değilde kendime acıdım. Neyse işe de yaramadı benim kıza uygun değilmiş dedim saatlerce ağlatmak da bana göre değildi açıkçası. Yoruluyorsanız ve sizi etkiliyorsa youtube’da özellikle bir mühendis bir pediatrist pınar hanımın videosunu önerebilirim. Ama koynumda uyusun ben rahatsız değilim sadece insanların bunu sağlık adı altında pazarlaması kafamı karıştırıyor derseniz vermeyin size ihtiyacı olduğu bir dönem 🌸♥️ benim çocuk psikiyatrim’in görüşü ise kesinlikle uyku eğitimi verilmemesi yönünde. Sağlıcakla büyütün 🥰