Sizede bir yere gittiğinizde kaç kilo diye bebeğinizin kilosunu soruyorlar mı? Soranlara ne cevap veriyorsunuz. Ben çok saçma buluyorum bu durumu, kimsenin bebeğinin kilosunu bu yaşıma kadar sormadım ama benimki daha karnımdayken bile kaç kilo sorusunu alıyordum şimdi de aynı durum. Hayır ne yapacaklar niye soruyorlar anlamıyorum. Ne zaman bu tip bir şey olsa sonrasında çocuk huysuzlanıyor, ağlıyor, hastalanıyor. Nazara kem göze inanıyorum, bu soranlara da ne yapacaksın kilosunu demek içimden geliyor ama neyse kırılmasın diyerek cevap veriyorum. Eşimin arkadaşlarıda soruyor kaç kilo diye eşime 😒 tuhaflar gerçekten