Prensesin_Annesi_ canım benim kızımın kusmaları iki yaşında alerjik reaksiyonları da hemen hemen 18 aylık işte 24 yaşında falan tam Bitlis alerjisi yoğurt yemeye süt içmeye başladı genelde alerjiler çoğu geçiyor iki yaşında falan canım alerji çocuk ama aşı olması çok iyi bir şey çünkü zehirli isli rota çok ağır bir salgın şu zamanlarda da bir sürü hastalık maalesef ki salgına sığar çok fazla hani rota aşısı olanlar hafif atlatıyor olmayanlar ise Allah korusun hastanede yatabiliyor 2.03 hafta en fazla dokuz gün mine rahatsızlanmıştı Rota aşısı olduğunda böyle ara ara günler inek sütü alerjisi varsa emziriyorsan süt üstünü yemeyeceksin onu da raporluma içeceksin öyle böyle geçiyor vakit hiç üzülme canım benim ben nasıl ağladım üzüldüm bak geçti bitti gitti gitti