Synmannesi
İnanın sizde o zamanlar cok yıpranmıssınızdır beni cok iyi anlıyosunuzdur benim bebeğimde 1,5 aylık olmadan cok az mukuslu kaka yaptı doktor onun üzerine özel inek sütü alerjisi maması verdi ve kolikti 10 gün kullandık bebeğim sanki daha beter oldu birde kakası koyu yeşil sıvı oldu doktor inek sütü alerjisi yok dedi kolik dedi aptamil conformil verdi halada onu kullanıyoruz ama 3 aylık olmasına ragmen huzursuzluklarda ve aglamalarda değişim olmadığı için inek sütü alerjisi süphesi var hala o kadar yoruldum o kadar tükendim ki anlatamam arrık bu süreç ne zaman biticek diyorum sürekli aglıyorum sinirlerim cok bozuk ne yapıcam sasırdım birde rota asısından sonra iyice huysuzlanırsa inek sütü alerjisi varsa ne yaparım hiç bilmiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️