kubra2608 ilk bebeğim tüp bebek yöntemiyle oldu. İkincisinde çok kilo vermiştim başka bir sebeple rahim filmi çekildim ve ertesi ay hamile kaldım. Ki filimde kanalların biri tıkalı çıkmıştı. Bir ay öncede eşim sperm testi vermişti sonuç çok kötü cikmisti. İkimiz içinde normal yolla çocuğunuz olmaz demişlerdi. Allah yazdımi olmayacak şey yokmuş. Yumurtlama varsa birde kanallara bastırabilirsiniz.