minikveannesii bebeğim 5 aylık, bu aya kadar 2 doz rota ve sanırım 4 doz menenjit vuruldu. Sağlık ocağındaki aşıları da vuruldu. Rotalar ile menenjit aynı anda vuruldu, karma aşılar ile de menenjit bi ay aynı zamana denk gelmişti. Çok şükür ne bi ateş ne başka bişey, hiç bişey yaşamadım. Biraz da bebeğin dirinci ile alakalı. Aşıdan sonra 2buçuk ml calpol verdim her seferinde,başka da bişey yapmadım.